Telefon służbowy – jak się z nim obchodzić?

Telefon biznesowy może być kłopotliwy w obsłudze. Kiedy jesteś małą firmą i nie masz linii stacjonarnej, telefon biznesowy jest naprawdę kolejną najlepszą rzeczą i może być bardzo pomocny dla Twojej firmy. Jednak, gdy używasz telefonu służbowego do rzeczy osobistych lub innych celów, może to skomplikować twoje życie zawodowe. Oto kilka sposobów, w jaki należy obchodzić się z telefonem służbowym:

| Nie powinieneś używać telefonu służbowego do wykonywania osobistych połączeń. Jeśli to zrobisz, będziesz miał kłopoty z szefem i prawdopodobnie nawet stracisz klientów. |

| Nie należy wysyłać wiadomości e-mail na firmowy adres e-mail, jeśli nie są one związane z firmą, a raczej z czymś osobistym. |

| Nie powinieneś odbierać prywatnych telefonów w imieniu swojej firmy, chyba że jest to naprawdę ważne i będziesz miał kłopoty, jeśli nie odbierzesz tego telefonu. W takim przypadku należy powiedzieć rozmówcy, że to nie jest dobry moment na rozmowę, ponieważ jest Pan/Pani w pracy i poprosić o oddzwonienie w lepszym czasie. Następnie należy wyłączyć telefon lub ustawić go w trybie cichym, aby nie przeszkadzał innym w pracy.

| Czy jest Pan/Pani w stanie korzystać z materiałów biurowych tylko wtedy, gdy są one niezbędne do celów służbowych, jak na przykład wydrukowanie czegoś lub wydrukowanie ankiety| Więcej na: bizsport.pl.