Telefon biznesowy może być kłopotliwy w obsłudze. Kiedy jesteś małą firmą i nie masz linii stacjonarnej, telefon biznesowy jest naprawdę kolejną najlepszą rzeczą i może być bardzo pomocny dla Twojej firmy. Jednak, gdy używasz telefonu służbowego do rzeczy osobistych lub innych celów, może to skomplikować twoje życie zawodowe. Oto kilka sposobów, w jaki należy obchodzić się z telefonem służbowym:
| Nie powinieneś używać telefonu służbowego do wykonywania osobistych połączeń. Jeśli to zrobisz, będziesz miał kłopoty z szefem i prawdopodobnie nawet stracisz klientów. |
| Nie należy wysyłać wiadomości e-mail na firmowy adres e-mail, jeśli nie są one związane z firmą, a raczej z czymś osobistym. |
| Nie powinieneś odbierać prywatnych telefonów w imieniu swojej firmy, chyba że jest to naprawdę ważne i będziesz miał kłopoty, jeśli nie odbierzesz tego telefonu. W takim przypadku należy powiedzieć rozmówcy, że to nie jest dobry moment na rozmowę, ponieważ jest Pan/Pani w pracy i poprosić o oddzwonienie w lepszym czasie. Następnie należy wyłączyć telefon lub ustawić go w trybie cichym, aby nie przeszkadzał innym w pracy.
| Czy jest Pan/Pani w stanie korzystać z materiałów biurowych tylko wtedy, gdy są one niezbędne do celów służbowych, jak na przykład wydrukowanie czegoś lub wydrukowanie ankiety| Więcej na: bizsport.pl.
You may also like
-
Wpływ używanych maszyn produkcyjnych na ekologię i zrównoważony rozwój
-
Jak dbać o swoją kolekcję zegarków: Wybór odpowiedniej szkatułki i kluczowe wskazówki
-
Jak wybrać najlepszego doradcę kredytowego dla swoich potrzeb
-
Interaktywne narzędzia do szkoleń BHP – co się sprawdza?
-
Rola firmy sprzątającej w utrzymaniu zdrowego środowiska pracy