Jest rok 2022, a Ty postanowiłeś prowadzić zbiórkę pieniędzy na Instagramie. Masz świetny cel, a ludzie kochają Twoją markę. I co teraz? Jak sprawić, by słowo się rozeszło? Jak sprawić, by ludzie wpłacali datki i udostępniali kampanię, tak by stała się wirusowa. Fundraising na Instagramie to świetny sposób na zebranie pieniędzy na swoją sprawę. Łatwo jest zacząć i fajnie jest dzielić się swoją historią ze światem. Sprawdź medialis.pl i poznaj inne medialne treści.
Jest wiele sposobów, aby to zrobić, ale oto kilka naszych najlepszych wskazówek:
- Zacznij. Rozpoczęcie jest tak proste, jak stworzenie zbiórki w naszej aplikacji. Następnie możesz zacząć udostępniać zdjęcia i filmy, które pomogą Ci opowiedzieć Twoją historię.
- Buduj swoją historię. Udostępniając treści, zastanów się, na czym zależy Twoim odbiorcom i jak mogliby wesprzeć Twoją sprawę, przekazując datki lub dzieląc się własnymi historiami. Możesz również wykorzystać swoje zdjęcia jako część swojej historii – nie bój się! Ludzie chcą wiedzieć, komu przekazują darowiznę, więc z pewnością docenią widok twarzy stojących za wspieranymi przez nich sprawami.
- Nawiąż kontakt z osobami wspierającymi i darczyńcami. Kiedy ktoś wpłaca pieniądze lub dzieli się swoim postem na temat Twojej zbiórki, pamiętaj, aby mu podziękować! Zauważyliśmy, że osoby, które otrzymują osobiste odpowiedzi od twórcy kampanii, są bardziej skłonne do ponownego wpłacania datków w przyszłości niż ci, którzy nie otrzymują indywidualnej uwagi od wybranego przez siebie organizatora kampanii.